Selçuklu Kaymakamlığı  

   
T.C. İçişleri Bakanlığı e-icisleri projesi Bilgi Edinme İnsan Hakları Başvuru Formu e-mevzuat bilgi sistemi TC Kimlik no sorgulama Resmi Gazete
 


 

 BİMER'e başvuru için tıklayınız.

Hızlı Erişim

 
 
 
 
 
 
Twitter sayfamız için tıklayınız.     Facebook sayfamız için tıklayınız.     Youtube sayfamız için tıklayınız.

Bulunduğunuz Yer: Kamu Hizmet Standardı  >>   Selçuklu Belediye Başkanlığı

 
 

 

 Bu içeriği yazdırmak için tıklayın...  Yazı tipini küçültmek için tıklayın.  Yazı tipini büyütmek için tıklayın.

SELÇUKLU BELEDİYESİ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Beyaz Masa Kanalı ile Gelen e-belediye uygulamaları ile ilgili şikayet ve talep e-mailleri

1 - T.C. Kimlik Numarası veya Emlak Vergisi Sicil Numarası

1 Gün

(E-posta da gerekli bilgiler tam olarak verilmiş ise)

2 Adres Numarataj Tesbiti

1 - Gayrimenkul Bilgileri (Pafta, Ada, Parsel, Bağımsız Bölüm No)

10 Dakika

(Büyükşehir belediyesinden numarataj işleminin yapilmiş olmasi durumunda)

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Melih SAKLAN İsim : Ayhan GÜRBÜZER
Unvan : Müdür Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1039 Tel : 224 36 00 / 1003
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 99
E-Posta : melih.saklan@selcuklu.bel.tr E-Posta : ayhan.gurbuzer@selcuklu.bel.tr
 

BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Tekerlekli Sandalye Yardım Müraacatı

1 - Fotoğraf (1 Adet)

2 - Müraacat Formu

3 Dakika
2 Askerlik Maaşı Yardım Başvurusu

1 - Fotoğraf (1 Adet)

2 - Müraacat Formu

3 Dakika
3 Yatalak Hasta Yardım Başvurusu

1 - Fotoğraf (1 Adet)

2 - Müraacat Formu

3 Dakika
4 Engelli Taşıma Hizmeti Başvurusu

1 - Telefonla Randevu Alınması

5 Dakika
5 Muhtelif İstekler Başvurusu

1 - Fotoğraf (1 Adet)

2 - Müraacat Formu

3 Dakika
6 Aplike Ve Subasman Başvurusu

1 - Aplike Subasman Formu (İmar Ve Şehircilik Müdürlüğünce Hazırlanmış)

2 - Aplike Subasman Ücreti Makbuzu

5 Dakika
7 Asansör İşletme Ruhsatı Başvurusu

1 - Asansör Ruhsatı Başvuru Formu (İmar Ve Şehircilik Müdürlüğünce Hazırlanmış)

5 Dakika
8 Toprak Ve Temel Vizesi Başvurusu

1 - Toprak Ve Temel Vizesi Başvuru Formu (İmar Ve Şehircilik Müdürlüğünce Hazırlanmış)

5 Dakika
9 Çap Başvurusu

1 - Çap Müraacat Formu (İmar Ve Şehircilik Müdürlüğünce Hazırlanmış)

2 - Tapu Fotokopisi

3 - Çap Harcı Makbuzu

5 Dakika
10 Yapı Ruhsatı (Yeni Yapı) Başvurusu

1 - Yeni Yapı Başvuru Formu (İmar Ve Şehircilik Müdürlüğünce Hazırlanmış)

2 - Mimari Proje

3 - Statik Proje

4 - İmar Çapı

5 - Ölçü Krokisi

6 - Tapu Fotokopisi

7 - Plankote

5 Dakika
11 Vidanjör Başvurusu

1 - Vidanjör Harcı Makbuzu

3 Dakika
12 Çöp Toplanması, Temizlik Konteynır Başvurusu

1 - Telefon, Mail Ve Dilekçe Yolu İle Yapılan Müraacatlar

3 Dakika
13 Moloz Alımı Başvurusu

1 - Moloz Alım Harcı Makbuzu

3 Dakika
14 Kapalı Alanda İlaçlama (Haşeri) Başvurusu

1 - Telefon, Mail Ve Dilekçe Yolu İle Yapılan Müraacatlar

3 Dakika
15 Açık Alanda (Sivrisinek) İlaçlama Başvurusu

1 - Moloz Alım Harcı Makbuzu

3 Dakika
16 Başıboş Köpeklerin Toplanması Başvurusu

1 - Telefon, Mail Ve Dilekçe Yolu İle Yapılan Müraacatlar

3 Dakika
17 Kaldırım, Asfalt Ve Rogarla İlgili Başvurular

1 - Telefon, Mail Ve Dilekçe Yolu İle Yapılan Müraacatlar

3 Dakika
18 Park Yapım, Onarım Ve Çevre Düzenlenmesi Başvuruları

1 - Telefon, Mail Ve Dilekçe Yolu İle Yapılan Müraacatlar

3 Dakika
19 Evlenme Başvurusu

1 - 5 Adet (Bay-Bayan ) Fotoğraf

2 - Aile Hekiminden Sağlık Raporları

3 - Evlenme Ehliyet Belgesi

4 - Evlenme Beyanı

5 - Evlenme İzin Belgesi (Şehir Dışından Gelenler İçin)

5 Dakika
20 İskan Ruhsatı Talebi

1 - İskan Ruhsatı Talebi (İmar ve Şehircilik Müdürlüğünce Hazırlanmış)

3 Dakika
21 Belediye Hissesi Satın Alma Talebi

1 - Belediye Hissesi Satın Alma Talebi (Emlak ve İstimlak Müdürlüğünce Hazırlanmış)

3 Dakika
22 Kamulaştırma Talebi

1 - Kamulaştırma Talebi (Emlak ve İstimlak Müdürlüğünce Hazırlanmış)

3 Dakika
23 İş Başvurusu

1 - Mail Ve Dilekçe Yolu İle Yapılan Müraacatlar

3 Dakika
24 İş Yeri Açma Ve Hafta Sonu Tatil Günü Açma Ruhsatı Başvurusu

1 - 1 Adet İş Yeri Açma Ve Hafta Sonu Tatil Günü Açma Ruhsatı Başvuru Formu

3 Dakika
25 Mail, Telefon Ve Dilekçe İle Yapılan Müraatlara Geri Dönüşüm

1 - İletişim Adresi

3 Dakika

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Ali DÜZ İsim : Mehmet GÜMRAH
Unvan : Müdür Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1030 Tel : 224 36 00 / 1003
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 99
E-Posta : ali.duz@selcuklu.bel.tr E-Posta : mehmet.gumrah@selcuklu.bel.tr
 

ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Sağlık Muayene Cüzdanı

1 - T.C. Kimlik No

2 - TBC Akciğer filmi

3 - Portör Muayenesi

5 Dakika

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

2 Hayvan sevkiyatı

1 - Hayvan pasaportu için İl Gıda,Tarım ve Hayvancılık Müd. Yazı

2 - Kulak küpesi için İl Gıda,Tarım ve Hayvancılık Müd. Yazı

5 Dakika

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

3 Açık Alan İlaçlama

1 - Dilekçe,Telefon veya e-posta

1 Hafta

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

4 Kapalı Alan İlaçlama

1 - Dilekçe

Aynı Gün

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

5 Başıboş hayvan işlemleri

1 - Dilekçe,Telefon veya e-posta

3 Gün

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

6 Köpek,kedi vb. Isırık Vakaları

1 - Sağlık kuruluşu veya Emniyet yazısı

14 Gün

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Sami AKINCI İsim : Hayrettin YALINIZ
Unvan : Müd.V.-Veteriner Hekim Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 Tel : 224 36 00
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 99
E-Posta : samiakinci@selcuklu.bel.tr E-Posta : hayrettin.yaliniz@selcuklu.bel.tr
 

DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 İhale Dokumanı Satışı

1 - İstekli Dilekçesi

2 - İstekli Kaydı (Yoksa)

3 - Dokuman Alma Bedeli Makbuzu

4 - K.i.K.4 Düzenlenmesi

5 - Dokumanın İlgili İstekliye Teslimi

15 Dakika

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

2 Geçici Teminat İadesi

1 - İstekli Dilekçesi

2 - Teminatı Almaya Dair Yetki Belgesi Kontrolü

3 - Kimlik Kontrolü

4 - Geçici Teminat Makbuzu veya Mektubunun İadesi

15 Dakika

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Recep İPEKCİ İsim : Ayhan GÜRBÜZER
Unvan : Destek Hizmetleri Müdürü Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1328 Tel : 224 36 00 / 1003
Faks : 265 30 49 Faks : 224 36 99
E-Posta : satinalma@selcuklu.bel.tr E-Posta : ayhan.gurbuzer@selcuklu.bel.tr
 

EMLAK VE İSTİMLAK MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Belediye Hissesi Satın Alma Talebi

1 - Tapu Fotokopisi

2 - Dilekçe

3 - İmar çapı

60 Gün

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

2 Belediye Parseli Satın Alma Talebi

1 - Dilekçe

60 Gün
3 Kamulaştırma Talebi

1 - Tapu Fotokopisi

2 - Dilekçe

3 - İmar çapı

180 Gün

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

4 Tapu Alma Talebi (18.Madde Uyg.Neticesinde)

1 - Önceki tapusu

5 Dakika
5 18.Madde Uygulaması Talebi

1 - Tapu Fotokopisi

2 - Dilekçe

3 - İmar çapı

4 - Teknik evraklar

Süre Belirsiz
6 18.Madde Uygulaması İtiraz Talebi

1 - Dilekçe

2 - Tapu Fotokopisi

180 Gün
7 Ölçü Krokisi Talebi

1 - Tapu Fotokopisi

2 - Harç Makbuzu

90 Gün
8 İfraz Talebi (Ayırma)

1 - Tapu Fotokopisi

2 - Dilekçe

3 - İmar çapı

4 - Teknik evraklar

65 Gün
9 Tevhid Talebi (Birleştirme)

1 - Tapu Fotokopisi

2 - Dilekçe

3 - İmar çapı

4 - Teknik evraklar

25 Gün
10 İhdas Talebi (Yol Terki,Yoldan İhdas)

1 - Tapu Fotokopisi

2 - Dilekçe

3 - İmar çapı

4 - Teknik evraklar

65 Gün
11 İmar Parseli Sorgulaması

1 - Tapu Fotokopisi

5 Dakika
12 Taşınmaza Ait Bilgi Ve Belge Talebi

1 - Taşınmaz ada-parsel bilgisi

5 Dakika
13 Yer Tespiti Talebi

1 - Tapu Fotokopisi

1 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Ahmed Duran AÇIK İsim : Hayrettin YALINIZ
Unvan : Emlak ve İstimlak Müdürü Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1230 Tel : 224 36 00
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 99
E-Posta : ahmet.acik@selcuklu.bel.tr E-Posta : hayrettin.yaliniz@selcuklu.bel.tr
 

EVLENDİRME MEMURLUĞU

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Evlenme Başvurusu

1 - 5 Adet (Bay-Bayan ) Fotoğraf

2 - Aile Hekiminden Sağlık Raporları

3 - Evlenme Ehliyet Belgesi

4 - Evlenme Beyanı

5 - Evlenme İzin Belgesi (Şehir Dışından Gelenler İçin)

5 Dakika

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Nihat TORAN İsim : Ahmet YAĞCI
Unvan : Evlendirme Memuru Unvan : Evlendirme Memuru
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 Tel : 224 36 00
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 99
E-Posta : - E-Posta : -
 

FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Yol Açımı

1 - Dilekçe

2 - Tapu Fotokopisi

3 - Belediyemizce Onaylanmış Ruhsat.(Yapı ,bahçe duvarı vb.)

30 Gün

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

2 Bordür Parke Yapımı ve Tamiratı

1 - Dilekçe

180 Gün

(Uygun ise yıllık programa alınır)

3 Asfalt Dökümü Yapılması

1 - Dilekçe, Telefon

90 Gün

Uygun ise yıllık programa alınır)

4 Asfalt Yama Yapılması

1 - Dilekçe, Telefon

10 Gün
5 Kumlama Yapılması

1 - Dilekçe

30 Gün
6 Set Yapılması

1 - Dilekçe

180 Gün

(Ukome kararlarına uygun ise)

7 Yağmur suyu rogar hattı yapımı ve tamiratı

1 - Dilekçe, Telefon

90 Gün
8 Moloz Alımı ve Hafriyat Kaldırılması

1 - Dilekçe veya Dekont

30 Gün
9 Arazözle Yol Sulama

1 - Dilekçe, Telefon

5 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Hasan GÖRGÜLÜ İsim : Hayrettin YALINIZ
Unvan : Müdür V. Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1300 Tel : 224 36 00
Faks : 265 40 78 Faks : 224 36 99
E-Posta : hasan.gorgulu@selcuklu.bel.tr E-Posta : hayrettin.yaliniz@selcuklu.bel.tr
 

İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 İş Başvurusu

1 - Dilekçe

30 Gün
2 Üniversite-Lise Öğrencilerine Yönelik Staj İşleri

1 - Öğrencinin Dilekçesi

30 Gün
3 Hizmet Belgesi Talebiı

1 - Dilekçe

30 Gün
4 Nakil Dilekçeleri

1 - Dilekçe

30 Gün
5 KPSS Puanına Göre ÖSYM'ce Yerleştirilen Memur Adaylarının Yapacağı İşlemler

1 - Diploma Fotokopisi

2 - 4 Adet Fotoğraf

3 - Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

4 - Sağlık Raporu

5 - Aile Yardım Bildirimi (Evli olanlar için)

6 - Adli Sicil kaydı

7 - Mal Bildirimi

8 - Erkekler İçin Terhis Belgesi (Askerlik Yapmış ise)

9 - Evlilik Cüzdanı Fotokopisi

10 - Nüfus Kayıt Örneği (Nüfus Müd.)

11 - Personel Özlük bilgileri formu

12 - Aile Durumu bildirimi

30 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Mehmet BÜYÜKASLAN İsim : Ayhan GÜRBÜZER
Unvan : İnsan Kaynakları Müdürü Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1050 Tel : 224 36 00
Faks : 265 50 59 Faks : 224 36 99
E-Posta : mehmet.buyukaslan@selcuklu.bel.tr E-Posta : ayhan.gurbuzer@selcuklu.bel.tr
 

İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Plankote

1 - Dilekçe

2 - İmar Durum Belgesi

3 - Harç Makbuzu

6 Gün
2 İmar Durum (çap) Belgesi

1 - Matbu Dilekçe

2 - Tapu Fotokopisi

3 - Harç Makbuzu

2 Gün
3 Asansör Tescil Belgesi

1 - Dilekçe

2 - AT Uygunluk Beyanı

3 - İnşaat Ruhsatı Fotokopisi

4 - Elektrik ve Makine Müh. Oda Sicil Durum Belgeleri

5 - Mühendislerin Büro Tescil Belgeleri

6 - Asansör Firmasının İmza Sirküsü

7 - Yüksek Binalarda (21.50 m) Asansör Kat Kapılarının Yangın Dayanım Belgesi

8 - Kalite Kontrol Hizmet Bedeli Harç Makbuzu

2 Gün
4 İşletme Ruhsatına Esas İşyeri Kontrolü

1 - Ruhsat Denetim Müdürlüğünden işyeri kontrol talep yazısı

2 - Yapı Kullanma İzin Belgesi

3 - İşyerinin mülkiyet tapusu

1 Gün
5 Bahçe Duvarı Ruhsatı

1 - Dilekçe

2 - Tapu (Güncel)

3 - İmar Durum Belgesi

4 - Plankote

5 - Ölçü Krokisi

6 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için)

7 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari veya Statik Proje

8 - İlgili Odadan alınmış Fenni Mesuliyet Hizmet Sözleşmeleri

9 - Gerekiyorsa Yapı Sahipleri tarafından verilen Vekaletler

10 - Yapı sahibi tarafından noter taahhütnamesi (aynı parsele ruhsatsız bina yaptırmayacağına dair)

10 Gün
6 Yeni Yapı Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Girmeyen Yapılar İçin)

1 - Dilekçe

2 - Yapı Sahibi Kimlik ve İkematgahları

3 - Tapu (Güncel)

4 - İmar Durum Belgesi

5 - Plankote

6 - Ölçü Krokisi

7 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için)

8 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari Proje

9 - Belediye Tarafından Onaylanmış Statik Proje ve Hesapları

10 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mekanik Tes. Projesi (Tek bağımsız ve 120 m2'yi geçen yapılar)

11 - Belediye Tarafından Onaylanmış Elektrik- Telekominikasyon Projesi

12 - İlgili Odalardan alınmış Proje ve Fenni Mesuliyet Sicil Durum Belgeleri veya Taahütnameleri

13 - İlgili Odalardan alınmış Proje ve Fenni Mesuliyet Hizmet Sözleşmeleri

14 - Gerekiyorsa Yapı Sahipleri tarafından verilen Vekaletler

15 - Çevre ve Şehircilik Müd.'den Geçici Yapı Müteahhidi Yetki Belgesi (Müteahhitliği yapı sahibi üstlendiğinde)

16 - Ticaret Odasından Oda Sicil Belgesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde)

17 - Yapı Müteahhidi Vergi Levhası (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde)

18 - Yapı Müteahhidi İmza Sirküleri (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde)

19 - Noter onaylı yapı müteahhitlik sözleşmesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde)

20 - Şantiye şefliği Oda Sicil Durum Belgesi veya Taahhütnamesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde)

21 - Şantiye şefliği Sözleşmesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde)

22 - Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde)

23 - Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde)

24 - Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik (gerekiyorsa Otopark) Harç Makbuzları

30 Gün
7 Resmi Kurumlar için Yeni Yapı Ruhsatı (3194 sayılı Kanunun 26. maddesi gereği)

1 - Dilekçe

2 - Proje Müellifleri ve Fenni Mesuller Resmi Kurumda Görevli ise İsim Soyisim ve TC Kimlik No'ları

3 - Proje Müellifleri ve Fenni Mesuller Dışardan ise Proje ve Fenni Mesuliyet Sicil Durum Belgeleri veya Taahhütnameleri

4 - Tapu (Güncel)

5 - İmar Durum Belgesi

6 - Plankote

7 - Ölçü Krokisi

8 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için)

9 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari Avan Proje

10- Zemin Etüt Raporu

11 - Müteahhit ile yapılan Sözleşme

12 - Müteahhitlik Yetki Belgesi (Çevre ve Şehircilik Müd.'den)

13 - Müteahhidin Ticaret Odası Kayıt Sureti

14 -Müteahhidin İmza Sirküleri

15 - Müteahhidin Vergi Levhası fotokopisi

16 - Şantiye şefliği Taahhütnamesi

17 - Şantiye şefliği Sözleşmesi

18 - Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi

19 - Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi

30 Gün
8 Yeni Yapı Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Giren Yapılar İçin)

1 - Dilekçe

2 - Yapı Sahibi Kimlik ve İkematgahları

3 - Tapu (Güncel)

4 - İmar Durum Belgesi

5 - Plankote

6 - Ölçü Krokisi

7 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için)

8 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari Proje

9 - Belediye Tarafından Onaylanmış Statik Proje ve Hesapları

10 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mekanik Tesisat Projesi

11 - Belediye Tarafından Onaylanmış Elektrik- Telekominikasyon Projesi

12 - Belediye Tarafından Onaylanmış Aplikasyon Projesi

13 - Proje Müelliflik Belgeleri veya Taahütnameleri

14 - Gerekiyorsa Yapı Sahipleri tarafından verilen Vekaletler

15 - Plan notu varsa Noterden Yıkım Taahhütnameleri

16 - Bina yüksekliği 51 m'yi aşıyor ise ÇED raporu (ÇED mevzuatına göre gerekli ise)

17 - m2 cetveli (harç hesabına esas)

18 - Proje Kontrol Formları

19 - Zemin Etüd Raporu

20 - Müteahhitlik Yetki Belgesi (Çevre ve Şhircilik Müd.'den)

21 - Müteahhidin Ticaret Odası Kayıt Sureti

22 - Müteahhidin Vergi Levhası

23 - Müteahhidin İmza Sirküleri

24 - Noter onaylı yapı müteahhitlik sözleşmesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde)

25 - Şantiye şefliği Taahhütnamesi

26 - Şantiye şefliği Sözleşmesi

27 - Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi

28 - Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi

29 - Yapı Denetim İzin Belgesi

30 - Yapıya ilişkin bilgi formu (YİBF)

31 - Yapı denetim hizmet sözleşmesi

32 - Yapı denetim taahhütnamesi

33 - Yapı denetim hizmet bedeli makbuzu

34 - Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi

35 - Yapı Denetim Firması İmza Sirküleri

36 - Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik (gerekiyorsa Otopark) Harç Makbuzları

30 Gün
9 Yenileme, Yeniden, Tadilat Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Girmeyen Yapılar İçin)

1 - Dilekçe (Tadilatın konusunu maddeler halinde açıklayan)

2 - Tapu (Güncel)

3 - İmar Durum Belgesi (Ruhsat süresi dolmuş ise)

4 - Eski yapı ruhsat(lar)ının fotokopileri

5 - Bir önceki ruhsat Ağustos 2007'den önce alınmış ise Numarataj belgesi

6 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mimari Proje

7 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Statik Proje ve Hesapları

8 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mekanik Tesisat Projesi

9 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Elektrik- Telekominikasyon Projesi

10 - Proje Müelliflik Taahhütnameleri

11 - Fenni Mesuliyet süreleri dolmuş ise Fenni Mesuliyet Taahhütnameleri

12 - Tadilatın ortak mekanlarda yapılması halinde tüm maliklerden Muvafakatname

13 - Tadilatın konusuna göre gerekli Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik, Otopark Harç Makbuzları

30 Gün
10 Yenileme, Yeniden, Tadilat Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Giren Yapılar İçin)

1 - Dilekçe (YDS'ndeki değişikliklerin yapılması talebi dahil)

2 - Tapu (Güncel)

3 - İmar Durum Belgesi

4 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mimari Proje

5 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Statik Proje ve Hesapları

6 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mekanik Tesisat Projesi

7 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Elektrik- Telekominikasyon Projesi

8 - Proje Müelliflik Taahhütnamesi

9 - Alanlarda değişiklik varsa m2 cetveli

10 - Tadilat Proje Kontrol Formları

11 - Alan artışı varsa Noter onaylı yapı müteahhitlik sözleşmesi

12 - Yapı Müteahhitlik Sözleşmesinin süresi dolmuş ise yeni sözleşme

13 - Alan artışı varsa Şantiye şefliği Taahhütnamesi

14 - Yapıya ilişkin bilgi formu (YİBF)

15 - Yapı denetim hizmet sözleşmesi

16 - Yapı denetim taahhütnamesi

17 - İlave Yapı denetim hizmet bedeli makbuzu (Alan atışı varsa)

18 - İlave Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi (Alan atışı varsa)

19 - Tadilatın konusuna göre gerekli Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik, Otopark Harç Makbuzları

30 Gün
11 1 Nolu Hakediş (%0-10)

1 - Hakediş talep dilekçesi

2 - 1 Nolu Hakediş Raporu (Islak imzalı)

3 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı)

4 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi

5 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak)

6 - Yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak)

7 - Damga vergisi makbuzu veya takip defteri (makbuz ise aslı; defter fotokopisi ise yapı denetim tarafından kaşeli ve ıslak imzalı)

8 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise)

9 - Yapı denetim hizmet sözleşmesi fotokopisi

10 - Yapı Ruhsat Fotokopisi

5 İş Günü
12 2 Nolu Hakediş (%10-20)

1 - Hakediş talep dilekçesi

2 - 2 Nolu Hakediş Raporu (Islak imzalı)

3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli)

4 - İnşaat seviye tespit tutanağı

5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı)

6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi

7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak)

8 - Varsa müteakip yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak)

9 - Hakediş para icmal tablosu

10 - Laboratuvar faturası aslı (yibf, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak)

11 - Temel Kalıp ve donatı kontrol tutanağı

12 - Temel Beton döküm kontrol tutanağı

13 - Temel Beton numune alma tutanağı (her 100 m3 için)

14 - Temel Beton basınç deneyi sonucu (28 günlük)

15 - Demir numunesi alma tutanağı (her 30 tonda ve her sevkiyatta)

16 - Demir numunesi çekme deney raporu (her 30 tonda ve her sevkiyatta)

17 - Statik program demir ve beton metrajı

18 - Temel topraklaması kontrol tutanağı /elk. tesisatı imzalı

19 - Elektrik tesisatçı Ustalık Belgesi

20 - Temel aplikasyon tutanağı

21 - İşyeri teslim tutanağı

22 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise)

5 İş Günü
13 3 Nolu Hakediş (%20-60)

1 - Hakediş talep dilekçesi

2 - 3 Nolu Hakediş Raporu (Islak imzalı)

3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli)

4 - İnşaat seviye tespit tutanağı

5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı)

6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi

7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak)

8 - Varsa müteakip yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak)

9 - Hakediş para icmal tablosu

10 - Laboratuvar faturası aslı (yibf, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak)

11 - Kalıp ve donatı kontrol tutanağı

12 - Beton döküm kontrol tutanağı

13 - Beton numune alma tutanağı (her 100 m3 için)

14 - Beton basınç deneyi sonucu (28 günlük)

15 - Demir numunesi alma tutanağı (her 30 tonda ve her sevkiyatta)

16 - Demir numunesi çekme deney raporu (her 30 tonda ve her sevkiyatta)

17 - Statik program demir ve beton metrajı

18 - Taşıyıcı sistem yığma ise her kat için 1 adet tuğla basınç deneyi raporu

19 - Taşıyıcı sistem çelik veya prefabrik ise imalat ve montaj tutanakları

20 - Subasman tutanağı, (Selçuklu Belediyesi dosyalarında bunun yerine zemin aplikasyon vizesi yapılmış ruhsat fotokopisi olacaktır)

21 - 2012 ruhsatlı yapılarda kalıbcı ve demirci taşeronu imzalı yapı imalat tutanağı

22 - Kalıpcı ustalık belgesi fotokopisi, demirci ustalık belgesi fotokopisi

23 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise)

5 İş Günü
14 4 Nolu Hakediş (%60-80)

1 - Hakediş talep dilekçesi

2 - 4 Nolu Hakediş Raporu

3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli)

4 - İnşaat seviye tespit tutanağı

5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı)

6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi

7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak)

8 - Varsa müteakip yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak)

9 - Hakediş para icmal tablosu

10 - Her kat için dış duvar, iç duvar, baca kontrol tutanağı (taş.sis.yığma ise tutanaklarda denetçi inşaat mühendisinin de imzası olacak)

11 - Su yalıtım kontrol tutanağı (çatı ve bodrum)

12 - Temiz su tesisatı hidrolik basınç testi kontrol tutanağı

13 - Pis su tesisatı sızdırmazlık testi kontrol tutanağı

14 - Varsa yangın tesisatı test ve kontrol tutanağı

15 - Yapının sıvaya hazır hale geldiğini belirten tutanak (Sıvaya hazır tutanağı bütün denetçilerin imzaladığı tutanak)

16 - Çatı Örtüsü ve Konstrüksiyon Kontrol Tutanağı

17 - Hakediş seviyesini ve detayları gösteren fotoğraflar (firma kaşeli ve uygulama denetçisi imzalı)

18 - Elektrik tesisatı duvar boruları kontrol tutanağı

19 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise)

5 İş Günü
15 5 Nolu Hakediş (%60-95)

1 - Hakediş talep dilekçesi

2 - 5 Nolu Hakediş Raporu

3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli)

4 - İnşaat seviye tespit tutanağı

5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı)

6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi

7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak)

8 - Hakediş para icmal tablosu

9 - Elektrik kablo çekimi, tali pano ve ana pano kontrol tutanağı

10 - Elektrik montaj kontrol tutanağı

11 - Mekanik tesisat montaj kontrol tutanağı

12 - Varsa asansör kontrol tutanağı (ustalık belgesi fotokopisi)

13 - Isı yalıtım tutanağı

14 - İnşaatta kullanılan malzemelerin listesinin bulunduğu tutanak (her mühendis kendi alanında kullanılan malzemelerin ana kalemlerin listesini forma yazıp imzalayacak)

15 - Varsa yapı sığınak raporu

16 - İskan taahhütnamesinin fotokopisi (aslı iskan birimine verilecek)

17 - Ruhsat arkası vizeleri yapılacak. (yapı den. firması yetkilisin Kaşesi, imzası (yetki belgesi gösterilecek) Vizeli ruhsat fotokopisi hak ediş dosyasına takılacak)

18 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise)

19 - İmalat tutanağı ve Ustalık belgeleri

5 İş Günü
16 6 Nolu Hakediş (%95-100)

1 - Hakediş talep dilekçesi

2 - 6 Nolu Hakediş Raporu

3 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı)

4 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi

5 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak)

6 - Hakediş para icmal tablosu

7 - Varsa müteakip Yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf, ada, parsel, mal sahibi ismi yazılacak)

8 - İş Bitirme Tutanağı (3 nüsha)

9 - Yapı denetim sertifikası

10 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise)

5 İş Günü
17 Yapı Kullanma İzin Belgesi (4708 sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına girmeyen yapılar)

1 - Dilekçe

2 - Beş yılı geçmemiş ve vizeleri yapılmış Yapı Ruhsatı aslı

3 - Fenni Mesullerce hazırlanmış Teknik Raporlar

4 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı

5 - İnşaat Kontrol Tespit Tutanağı

6 - Vergi Dairesi tarafından düzenlenmiş Tapu Harcının ödendiğini gösterir belge

7 - S.G. Kurumundan alınan İnşaatın Prim Borcu olmadığına dair Yazının aslı

8 - Dükkan bulunan binalarda ÇTV giriş Belgesi

9 - Emlak (Arsa) vergisi bulunmadığına dair yazı

10 - Sığınak Denetim Raporu - Mimari Proje (Sığınak var ise)

11 - Asansör bulunan binalardan Asansör Ruhsatı

12 - İskan Harcı ve Çöp Bidonu Ücretini Yatırılması

13 - Enerji Kimlik Belgesi (01.01.2011 tarihinden sonra yeni yapı ruhsatlı binalar için)

30 Gün
18 Yapı Kullanma İzin Belgesi (4708 sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına giren yapılar)

1 - Dilekçe

2 - İş Bitirme Tutanağı (3 nüsha)

3 - Yapı Ruhsatı (Yapı Denetim Firması tarafından Vize onaylı)

4 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı

5 - Enerji Kimlik Belgesi (Düzenleyenin yetki belge fotokopisi)

6 - Teknik Uygunluk Raporu

7 - Sığınak Uygunluk Raporu

8 - Asansör bulunan binalardan Asansör Ruhsatı

9 - Kanal Bağlantı Tutanağı (KOSKİ)

10 - Bina Vaziyet Planı (Uygun aplike edildiğine dair)

11 - Bağımsız Bölüm Planı

12 - Bina Cephe Fotoğrafları

13 - Vergi Dairesi tarafından düzenlenmiş Tapu Harcının ödendiğini gösterir belge

14 - S.G. Kurumundan alınan İnşaatın Prim Borcu olmadığına dair Yazının aslı

15 - Dükkan bulunan binalarda ÇTV giriş belgesi

16 - Emlak (Arsa) vergisi bulunmadığuna dair yazı

17 - Sığınak Denetim Raporu - Mimari Proje (Sığınak var ise)

18 - İskan Harcı ve Çöp Bidonu Ücretini Yatırılması

30 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Mehmet BAŞAR İsim : Hayrettin YALINIZ
Unvan : Memur Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1114 Tel : 224 36 00
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 99
E-Posta : imar@selcuklu.bel.tr E-Posta : hayrettin.yaliniz@selcuklu.bel.tr
 

KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Nikah Salonu Kiralama

1 - Salonu Tutacak Kişinin İsmi ve sicil Nosu

5 Dakika

(Sicil Nosu varsa)

2 Asker Aile Yardımı

1 - Başvuru formunun doldurulup başvurunun alınması

Tahkikat yapıldıktan sonra

Her Ayın 15'inde nakit verilmesi

3 Yangında evi zarar gören ilçemiz vatandaşlarına yardım

1 - Yangın raporu

2 - Dilekçe

(Tahkikat ve Encümen den kararının çıkmasından itibaren)

15 Gün Sonra

4 Tekerlekli Sandalye Tahsisi

1 - Başvuru Formu

(Tahkikat ve Encümen kararından sonra)

10 Gün İçinde

5 SELMEK Kursları

1 - Başvuru Formu

2 - Nüfus Cüzdanı

3 - Diploma

Talep edilen kursun en az 15 kişi olmasından itibaren

7 Gün

6 Evde Hasta ve Yaşlı Bakımı

1 - Muhtarlıklardan gelen dilekçe

Tahkikat sonuçlandıktan sonra programa alınıp

Haftalık temizliklerinin yapılması

5 Dakika

(Evraklar tamam ise)

7 Hanımlar Lokali

1 - Başvuru Formu

2 - Sağlık Raporu

3 - Adli sicil kaydı

5 Dakika

(Evraklar tamam ise)

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Muharrem BAŞALTUN İsim : Mehmet GÜMRAH
Unvan : Müdür Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1150 Tel : 224 36 00 / 1003
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 99
E-Posta : mbasaltun@selcuklu.bel.tr E-Posta : mehmet.gumrah@selcuklu.bel.tr
 

KÜTÜPHANE MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Kütüphane Üyeliği

1 - Nüfus Cüzdanı

10 Dakika
2 Kitap alma verme

1 - Kütüphane üyelik kartı

5 Dakika
2 Vatanadaşın yarışmaya katılması

1 - Kütüphane üyelik kartı

5 Dakika

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Abdulkadir GÖK İsim : Mehmet GÜMRAH
Unvan : Kütüphane Müdürü Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1211 Tel : 224 36 00
Faks : - Faks : 224 36 99
E-Posta : abdulkadir.gok@selcuklu.bel.tr E-Posta : mehmet.gumrah@selcuklu.bel.tr
 

MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Emlak Vergisi Beyanı

1 - Tapu Fotokopisi

2 - T.C.Kimlik Numarası

3 - Tüzel kişiler için Vergi Levhası Fotokopisi

4 - İskan Ruhsatı (Varsa)

5 - Emlak Vergisi Bildirim Formu

6 - Kişinin Vefat Etmesi Durumunda Veraset İlamı

15 Dakika
2 Çevre Temizlik Vergisi Beyanı

1 - T.C.Kimlik Numarası

2 - Ç.T.V. Bildirim Formu

5 Dakika
3 İlan Reklam Vergisi Beyanı

1 - T.C.Kimlik Numarası

2 - İ.R.V. Bildirim Formu

5 Dakika
4 Eğlence Vergisi Beyanı

1 - T.C.Kimlik Numarası

2 - Vergi Levhası Fotokopisi

3 - Kira Kontratı / Sözleşme

4 - Eğlence Vergisi Bildirim Formu

5 - Dilekçe (Yapılan İşe Göre)

15 Dakika
5 Emlak Rayiç Değeri - Borcu Yoktur Belgesi

1 - Tapu Fotokopisi

2 - T.C.Kimlik Numarası

2 Dakika
6 Kiralama Başvurusu

1 - Dilekçe

2 - Kimlik Fotokopisi ve Nüfus Kayıt Örneği

3 - İkametgah Belgesi

4 - Tebligat için Adres Beyanı

5 - İlgili Oda Kaydı

6 - Geçici Teminat Mektubu

7 - Belediyemizden Borcu Yoktur Yazısı

8 - İmza Sirküsü ve Beyanı

15 Dakika
7 Kiralama İşlemi

1 - Kesin Teminat Mektubu

2 - Kira Kontratı Noter Onaylı

3 - Kira Tahakkuk ve Tahsilatı

15 Dakika
8 Kiralama Devir İşlemi

1 - Devir Eden ve Devir Alan Dilekçesi

2 - Kira Kontratı Noter Onaylı

3 - Kesin Teminat Mektubu

4 - Kira Tahakkuk ve Tahsilatı

15 Gün
9 Teminat İadesi

1 - İlgili Birim Yazısı

2 - Kişi ise Kimlik Fotokopisi

3 - Kurum ise Vekalet, Vekili, İmza Sirküsü, Kimlik Fotokopisi, Kaşe

4 - Banka İban Numarası

5 Dakika
10 Para İadesi

1 - İlgili Birim Yazısı

2 - Makbuzun Aslı

3 - Kişi ise Kimlik Fotokopisi

4 - Kurum ise Vekalet, Vekili, İmza Sirküsü, Kimlik Fotokopisi, Kaşe

5 - Banka İban Numarası

5 Dakika
11 Firma / Ödeme Hak ediş

1 - İlgili Birim Ödeme Emri Belgesi

2 - Şirket ise Yetki Belgesi

3 - İmza Sirküsü

4 - Kimlik Fotokopisi Yetkili Kişinin

5 - Vergi Dairesi ve S.G.K.dan Borcu Yoktur Yazıları

6 - Firma Kaşesi

7 - Banka İban Numarası

15 Dakika
12 Vezne Tahsilat İşlemleri

1 - T.C. Kimlik Numarası - Mükellef Sicil Numarası

2 Dakika

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Necmeddin YİĞİT İsim : Ayhan GÜRBÜZER
Unvan : Müdür Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1270 Tel : 224 36 00 / 1003
Faks : 224 36 71 Faks : 224 36 99
E-Posta : nadide.zorlu@selcuklu.bel.tr E-Posta : ayhan.gurbuzer@selcuklu.bel.tr
 

PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Kent parkları, Mahalle parkları, çocuk bahçeleri, spor alanları planlaması (yıllık faaliyet programı dahilinde)

1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş)

45 Gün
2 Zirai ve bitkisel ilaçlama

1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş)

30 Gün
3 Cami , Okul ve Resmi kurum çevre düzenleme ve bakım talebi

1 - Dilekçe veya resmi yazı

45 Gün
4 Ağaçlandırma faaliyetleri (İlkbahar ve sonbahar dönemleri)

1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı

30 Gün
5 Ağaç budaması ve kesim talebi (Sonbahar - kış)

1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı

30 Gün
6 Park bakım talebi(Sulama, çim biçimi, yabancı ot temizliği ve genel temizlik vb.)

1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş)

30 Gün
7 Muhtelif istek ve şikayet

1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı

30 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Beyaz Masa İsim : Osman Nuri Özçalık
Unvan : Unvan : İdari Büro
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 Tel : 224 36 00 / 1308
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 90
E-Posta : E-Posta :
 

TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Vidanjör Hizmeti

1 - Vidanjör Harcı Makbuzu

2 Gün

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

2 Çöp Toplanması Temizlik Konteynır Hizmeti

1 - Telefon, Mail Ve Dilekçe Yolu ile

2 Gün
3 Moloz Alımı Hizmeti

1 - Moloz Alım Harcı Makbuzu

2 Gün

(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Kadir GÜRHAN İsim : Hayrettin YALINIZ
Unvan : Temizlik İşleri Müd. Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 Tel : 224 36 00
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 99
E-Posta : kadir.gurhan@selcuklu.bel.tr E-Posta : hayrettin.yaliniz@selcuklu.bel.tr
 

YAPI KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Sosyal Tesis Yapımı

1 - Dilekçe

30 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Beyaz Masa İsim : Kenan YILDIRIM
Unvan : Unvan : İdari Büro
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 Tel : 224 36 00 / 1301
Faks : 224 36 99 Faks : 224 36 99
E-Posta : E-Posta : yapikontrol@selcuklu.bel.tr
 

ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Vatandaştan Telefonla Gelen İstek ve Şikayetler

1 - Şikayetçi Adı Soyadı

2 - Şikayetçi Telefonu

3 - Şikayetçi Adresi

4 - Şikayet edilen Adres

5 - Şikayet edilen konu

5 Dakika
2 Vatandaştan Gelen Şikayet Dilekçeli Müracaatlarda

1 - Dilekçe (Adı, Soyadı, T.C. Kimlik Nosu, Adresi, Telefon Nosu Olmalı)

5 Dakika
3 İlçemizde kurulan semt pazarlarında pazarcı esnafından istenilen belgeler

1 - Dilekçe (Adı, Soyadı, T.C. Kimlik Nosu, Adresi, Telefon Nosu Olmalı)

2 - Nüfus Cüzdanı fotokopisi

3 - Adrese Dayalı Nüfus kayıt örneği

4 - Bulaşıcı hastalık olmadığına dair sağlık raporu

5 - İlgili meslek kuruluşundan üyeliğini gösteren belge

6 - Vergi mükellefi olduğuna dair belge

5 Dakika

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Ali BAŞKURT İsim : Ayhan GÜRBÜZER
Unvan : Zabıta Müdürü Unvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Selçuklu Belediyesi Adres : Selçuklu Belediyesi
Tel : 224 36 00 / 1200 Tel : 224 36 00 / 1003
Faks : 265 38 30 Faks : 224 36 99
E-Posta : ali.baskurt@selcuklu.bel.tr E-Posta : ayhan.gurbuzer@selcuklu.bel.tr





Sabit KAYA
Kaymakam

Haber ve Duyurular
    
 

HAVA DURUMU

K
O
N
Y
A
KONYA
KONYA
 Ekmeğini İsraf Etme

 

Selçuklu Kaymakamlığı
Tel : 0 332 235 50 50 - Faks : 0 332 235 57 07