Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Konya

Valilikler

T.C. Selçuklu Kaymakamlığı
T.C. Selçuklu Kaymakamlığı
T.C. Selçuklu Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • SELÇUKLU
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
    Kaymakamlık Muhtarlıklar Hizmet Birimleri
°C
27
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • SELÇUKLU
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
    • Kaymakamlık
    • Muhtarlıklar
    • Hizmet Birimleri

Selçuklu Tapu Müdürlüğü Hizmet Standardları Tablosu

SELÇUKLU TAPU MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
1 Başvuru

1 - Hizmet türüne göre istenilen belgeler.

15 Dakika
2 Taşınmaz Sorgulaması, Kayıt ve Belge Örneği istemi

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - İstemde bulunan kamu kurumu ise resmi yazı.

Randevu saatinden itibaren 30 dakika
3 Satış

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
4 Cebri Satış

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - İcra Müdürlüğünün satış müzekkeresi (cebri icra yolu ile satılmış ise ),

4 - Mahkeme müzekkeresi (ortaklığın giderilmesi davası yolu ile satılmış ise),

5 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
5 Bağış

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
6 Ölünceye Kadar Bakma Sözleşmesi

1 - İstemde bulunanların ve tanıkların kimlik belgeleri,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge,

5 - Sulh Hukuk Hakimliği veya Noterce düzenlenmiş sözleşme bulunması halinde bakım borçlusunun veya yetkili temsilcisinin kimlik belgesi ve temsil belgesi.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
7 Taksim (Paylaşma)

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

5 - Miras taksiminde varsa noter veya mahkemece düzenlenmiş veya yazılı sözleşme

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
8 Trampa

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
9 Kat Karşılığı Temlik

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Noterden düzenlenmiş sözleşme,

4 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

5 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
10 Mirasın İntikali

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Murise ait mirasçılık belgesi

4 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
11 Vasiyetnamenin Tenfizi

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Mahkemeden alınmış tenfiz kararı ve tescile yönelik yazı,

4 - Vasiyetnamenin onaylı bir örneği,

5 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

6 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
12 Elbirliği Halindeki Mülkiyetin Paylı Mülkiyete Dönüştürülmesi

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi, (Tebligat yapılmak suretiyle yapılması talep edilirse başvuranın kimlik belgesi ve temsilci ise ayrıca temsil belgesi),

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
13 İpotek

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
14 Onama Yöntemi ile İpotek

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Kamu kurum ve kuruluşları (Ordu Yardımlaşma Kurumu dahil), bankalar, Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatiflerinin ipotek işlemleri için kredi veya borç sözleşmesi (protokol yapılan kurumlar tarafından elektronik ortamda gönderilir),

4 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası (protokol yapılan kurumlar tarafından elektronik ortamda gönderilir).

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
15 Terkinler

1 - Lehtarın kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Kamu tüzel kişileri, bankalar ve finans kurumlarının terkin yazısı ve temsil belgesi (İpotek terkini için protokol yapılan bankalar tarafından yalnız elektronik ortamda gönderilir.)

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
16 Tahsisler

1 - İlgili kurumun resmi yazısı ve varsa tahsis cetveli

2 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
17 Ferdileşme

1 - Kooperatif temsilcilerinin kimlik belgeleri,

2 - Temsil belgesi,

3 - Kooperatif yönetimi tarafından düzenlenmiş ferdileşme listesi,

4 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

5 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
18 Kat irtifakı Tesisi

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Yetkili makamlarca onaylı mimari proje,

4 - Yönetim plânı,

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
19 Kat Mülkiyeti Tesisi

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Yetkili makamlarca onaylı mimari proje,

4 - Yönetim plânı,

5 - DASK sigortası poliçe numarası (Kat mülkiyeti tesis edilebilmesi için cins değişikliğinin yapılmış olması gerekir).

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
20 Kat İrtifakından Kat Mülkiyetine Geçiş

1 - Kadastro Müdürlüğünce gönderilen değişiklik dosyası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
21 Kat İrtifakının Terkini

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
22 Kat Mülkiyetinin Terkini

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Ana yapının yok olması veya harap olması halinde Kadastro Müdürlüğünce gönderilmiş değişiklik dosyası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
23 Kat Mülkiyeti Kurulu Taşınmazda Bağımsız Bölüm İlavesi

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Değişikliği gösterir yetkili makamca onaylı mimari proje,

4 - Taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
24 Devre Mülk Hakkı

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Devre Mülk Sözleşmesi

4 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
25 Kamulaştırma (Malikin Talebiyle)

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Kamulaştıran idarenin yazısı,

4 - Kamulaştırma haritası varsa Kadastro Müdürlüğünce gönderilen değişiklik dosyası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
26 Kamulaştırma (İdarenin Talebiyle)

1 - İdarenin kamulaştırma yazısı,

2 - Uzlaşma/Anlaşma tutanağı,

3 - Hak sahipliği belgesi,

4 - Kamulaştırma haritası varsa Kadastro Müdürlüğünce gönderilen değişiklik dosyası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
27 Düzeltme

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Gerçek durumu kanıtlayıcı belge,

4 - Kadastrodan kaynaklanan kimlik bilgilerine ilişkin hataların düzeltilmesinde taşınmazın bulunduğu muhtarlıktan alınmış fotoğraflı ilmühaber

5 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
28 Birleştirme

1 - İşlem başvurusu Kadastro Müdürlüğüne yapılacaktır.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
29 Ayırma

1 - İşlem başvurusu Kadastro Müdürlüğüne yapılacaktır.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
30 Yola Terk

1 - İşlem başvurusu Kadastro Müdürlüğüne yapılacaktır.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
31 Yoldan İhdas

1 - İşlem başvurusu Kadastro Müdürlüğüne yapılacaktır.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
32 Cins Değişikliği

1 - İşlem başvurusu Kadastro Müdürlüğüne yapılacaktır.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
33 Parselasyon Uygulaması

1 - Kadastro Müdürlüğünce gönderilmiş dosya.

15 İş Günü
34 İntifa Hakkı

1 - İstemde bulunanın kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
35 İrtifak Hakkı

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

5 - Arzi irtifaklarda Kadastro Müdürlüğünce gönderilen değişiklik dosyası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
36 Geçit Hakkı

1 - İşlem başvurusu Kadastro Müdürlüğüne yapılacaktır.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
37 Üst Hakkı

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası,

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

5 - Kısmi üst hakkı işlemlerinde Kadastro Müdürlüğünce gönderilmiş değişiklik dosyası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
38 Aile Konutu Şerhi

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Konutun aile konutu olduğunu kanıtlayan muhtarlıktan/apartman yönetiminden/belediyeden/kadastrodan alınmış belge..

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
39 Kira Sözleşmesinin Şerhi

1 - Kira sözleşmesi; noterde onanmış sözleşmeye istinaden şerh yetkisine sahip lehtarın diğer hallerde malikin kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
40 Finansal Kiralama Şerhi

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Noterden düzenlenmiş sözleşme,

4 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
41 Sözleşmeden Doğan; Ön Alım, Alım, Geri Alım Hakkı Şerhleri

1 - Şerh yetkisine sahip lehtar veya yetkili temsilcilerinin kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Noterden düzenlenmiş sözleşme,

4 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
42 Kat Karşılığı İnşaat Sözleşmesi ve Satış Vaadi Sözleşmesinin Şerhi

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Noterden düzenlenmiş sözleşme,

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
43 Eklentinin Yazımı (Teferruat)

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Eklenti listesi,

4 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
44 Yönetim Planının Değiştirilmesi

1 - Yöneticinin kimlik ve temsil belgesi,

2 - Kat maliklerinin beşte dördü tarafından imzalanmış yönetim planı ve karar defteri

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
45 Ticaret Şirketlerine Ayni Sermaye Konulması Suretiyle Tescil

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Ticaret Sicil Müdürlüğünün konuya ilişkin yazısı,

4 - Ticaret Mahkemesince tayin olunan değeri gösterir karar (Bilirkişi raporu),

5 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
46 Ortaklaşa Kullanılan Yerlerin Tescili

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Bina vasıflı taşınmazın DASK sigortası poliçe numarası.

4 - İlgili Belediyeden alınmış emlak vergisi değerini belirtir belge

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
47 Vakfa Özgülenen Malların Tescili

1 - Vakfın tesciline dair kesinleşmiş mahkeme kararı ve müzekkeresi.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika
48 Mahkeme Kararlarının İnfazı

1 - İstemde bulunanların kimlik belgesi,

2 - Temsilci ise temsil belgesi,

3 - Kesinleşmiş mahkeme kararı.

Randevu saatinden itibaren 45 dakika

AÇIKLAMALAR :

1) KİMLİK BELGESİ: : Türk Vatandaşları için: Nüfus Cüzdanı veya Kimlik Kartı, Avukatlar için Avukatlık Kimlik Kartı, Hakim ve Savcılar için Mesleki Kimlik Kartı, TBMM mensupları için Milletvekili Kimliği, Türk Vatandaşlığından İzinli Çıkanlar: 12.04.2013 tarihinden sonra verilmiş Mavi Kart, Yabancı Uyruklular için: Pasaport veya Ülke Kimliği, Vatansızlar için:Vatansız Kimlik Belgesi.

2) TEMSİL BELGESİ: Vekaleten temsil için Türk Noter ve Konsolosluklarca düzenleme şeklinde vekaletname, Velayeten temsil için küçüğün kimlik belgesi, Vesayeten temsil için Mahkeme Kararı, Kayyum olarak temsil için Mahkeme Kararı, Ticaret Şirketlerinin temsili için Ticaret Sicil Müdürlüklerinden verilen yetki belgesi ve imza sirküsü, Vakıfların temsili için Vakıflar Bölge Müdürlüklerince verilen yetki belgesi ve imza sirküsü, Derneklerin temsili için Valilikler veya Kaymakamlıklarca verilen yetki belgesi ve imza sirküsü, Kamu Kurum ve Kuruluşlarının temsili için resmi yazı ve kanunlarında belirlenmiş belgeler, Yabancı ülkelerde düzenlenen temsil belgelerinde konusuna göre Apostille Şerhi, Konsolosluk tasdiki veya Türk Mahkemelerinin onama kararı aranır.

3) RANDEVU SAATİ: İlgili Müdürlükçe SMS ile bildirilen randevuyu ifade eder.

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim : Uğur Mehmet BAĞCI İsim : Ömer AY
Unvan : Tapu Müdürü Unvan : Bölge Müdürü
Adres : Aydoğdu Mah. Mücahit Asker Cad. No:12 Meram/Konya Adres : Aydoğdu Mah. Mücahit Asker Cad. No:12 Meram/Konya
Tel : 280 44 35 Tel : 280 44 97
Faks : - Faks : 321 70 11
E-Posta : selcuklu-tsm@tkgm.gov.tr E-Posta : konya@tkgm.gov.tr
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Bilgi Edinme
Nişantaş Mahallesi Şahinağa Sokak No:21 42060 Selçuklu/KONYA
0332 235 50 50
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız