SELÇUKLU BELEDİYESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Beyaz Masa Kanalı ile Gelen e-belediye uygulamaları ile ilgili şikayet ve talep e-mailleri |
1 - T.C. Kimlik Numarası veya Emlak Vergisi Sicil Numarası |
19 Saat (E-posta da gerekli bilgiler tam olarak verilmiş ise) |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Adres Numarataj Tesbiti |
1 - Gayrimenkul Bilgileri (Pafta, Ada, Parsel, Bağımsız Bölüm No) |
7 Dakika (Büyükşehir belediyesinden numarataj işleminin yapılmış olması durumunda) |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Çöp Toplanması, Temizlik, Konteyner İlaçlama ve Dezenfekte Edilmesi |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | 6 m3'lük Konteyner kiralama hizmeti (Bahçe atıkları vb. için) |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Yer Altı ve Yer Üstü Konteyner Hizmeti |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
5 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Seyyar ve Mobil WC Hizmeti |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Arazöz Hizmetleri |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
6 | Vakumlu Süpürme Aracı ile Temizlik Hizmeti |
1 - Telefon veya mail 2 - Dilekçe |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Geçici Teminat ve Kesin Teminat İadesi |
1 - İstekli Dilekçesi |
15 Dakika |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Sözleşme Onaylı Sureti |
1 - İstekli Dilekçesi |
15 Dakika |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | İş Deneyim Belgesi |
1 - İstekli Dilekçesi 2 - İş Deneyim Belgesi Düzenleme Bedelinin Yatırıldığına Dair Makbuz |
45 Dakika |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
EMLAK VE İSTİMLAK MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Belediye Hissesi Satın Alma Talebi |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar Çapı |
1 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Belediye Parseli Satın Alma Talebi |
1 - Dilekçe |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Kamulaştırma Talebi |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar Çapı |
6 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Tapu Alma Talebi (18.Madde Uyg.Neticesinde) |
1 - Önceki tapusu |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | 18.Madde Uygulaması Talebi |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar çapı 4 - Teknik evraklar |
1 Yıl (Şartların oluşması halinde) |
||||||||||||||||||||||||||||
6 | 18.Madde Uygulaması İtiraz Talebi |
1 - Dilekçe 2 - Tapu Fotokopisi |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | İfraz Talebi (Ayırma) |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar çapı 4 - Teknik evraklar |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Tevhid Talebi (Birleştirme) |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar çapı 4 - Teknik evraklar |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | İhdas Talebi (Yol Terki,Yoldan İhdas) |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - Dilekçe 3 - İmar çapı 4 - Teknik evraklar |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
10 | İmar Parseli Sorgulaması |
1 - Tapu Fotokopisi |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
11 | Taşınmaza Ait Bilgi Ve Belge Talebi |
1 - Taşınmaz ada-parsel bilgisi |
3 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
ETÜD PROJE MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Vatandaş Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Muhtarlık Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Kurum İçi Talepler |
1 - Dilekçe-Mail |
5 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Kurum Dışı Talepler |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Yüklenicinin Muhtelif Talepleri |
1 - Dilekçe |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Yol Açımı |
1 - Dilekçe 2 - Tapu fotokopisi 3 - Belediyemizce onaylanmış ruhsat.(Yapı ,bahçe duvarı vb.) |
30 Gün (Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra) |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Bordür Parke Yapımı ve Tamiratı |
1 - Dilekçe |
180 Gün (Uygun ise yıllık programa alınır) |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Asfalt Dökümü Yapılması |
1 - Dilekçe, Telefon |
90 Gün Uygun ise yıllık programa alınır) |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Asfalt Yama Yapılması |
1 - Dilekçe, Telefon |
10 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Kumlama Yapılması |
1 - Dilekçe |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Set Yapılması |
1 - Dilekçe |
180 Gün (Ukome kararlarına uygun ise) |
||||||||||||||||||||||||||||
7 | Yağmur suyu rogar hattı yapımı ve tamiratı |
1 - Dilekçe, Telefon |
90 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Moloz Alımı ve Hafriyat Kaldırılması |
1 - Dilekçe veya Dekont |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | Arazözle Yol Sulama |
1 - Dilekçe, Telefon |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
10 | Kazı İzni Onay İşlemleri Takip |
1 - Büyükşehir Belediyesi Aykome Müdürlüğü Proje Girişi |
3 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Tanıtım, Ağırlama, Tören, Fuar, Organizasyon Talebi |
1 - Müracaat Formu |
15 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | SMS Otomasyonuna Numara ekleme talebi |
1 - Müracaat Formu |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Çok Yaşa Bebek Müracaat |
1 - Müracaat Formu 2 - Dilekçe |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Talep ve Şikayet | Hizmet Masası (Talep ve Şikayet) |
1 - Müracaat Formu (Vatandaş Talepleri) |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
HUKUK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Kuruma Karşı Dava Takipleri |
1 - Dava dilekçesi |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Kurum Tarafından Dava Takipleri |
1 - Belediye birimlerden gelen talep yazısı 2 - Gerekli bilgi ve belgeler |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Mütalaa |
1 - Belediye birimlerden gelen talep yazısı 2 - Gerekli bilgi ve belgeler |
10 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | İcra Takibi |
1 - Talep yazısı 2 - Alacağı İlişkin Belgeler (Kira kontratı,çek,senet vb.) |
6 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Raportörlük |
1 - Başkanlık oluru 2 - İhale dosyası tamamı |
10 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Amme Alacaklarına İlişkin İcra Takibi |
1 - Talep yazısı 2 - Sicil dosyası |
6 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Sorgulama |
1 - Sistem sorgulaması |
3 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Yol Kotu Tutanağı (Plankote) |
1 - Dilekçe 2 - İmar Durum Belgesi 3 - Harç Makbuzu |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Asansör Tescil Belgesi |
1 - Dilekçe 2 - Fatura (Montaj İşçiliği Dahil) 3 - Yapı Ruhsatı Fotokopisi 4 - Elektrik ve Makine Müh. Oda Sicil Durum Belgeleri 5 - Mühendislerin Büro Tescil Belgeleri 6 - Tescil Öncesi İlk Periyodik Muayene Raporu 7 - Garanti belgesi 8 - Firma Yetkilisi İmza Sirküleri 9 - TSE hizmet yeterlilik belgesi 10 - Onaylanmış Kuruluşça Düzenlenmiş Olan Uygunluk Belgesi 11 - AB Uygunluk Beyanı 12 - Sanayi sicil belgesi 13 - Kalite Kontrol Hizmet Bedeli Harç Makbuzu |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Şantiye Şefi Değişikliği |
1 - İstifaname 2 - Onaylı Seviye Tespit Tutanağı ve Fotoğraf (Eski ve Yeni Şantiye Şefi İmzalayacak) 3 - Teknik Rapor 4 - Yeni Şantiye Şefinin Taahhütnamesi 5 - Yeni Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi 6 - Yeni Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi 7 - Yeni Şantiye Şefi Sözleşmesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Yapı Denetim Değişikliği |
1 - Fesih ve Devralma Seviye Tespit Tutanakları ve Fotoğrafları 2 - Yapı Denetim İzin Belgesi 3 - Yapıya İlişkin Bilgi Formu 4 - Yapı Denetim Taahhütnamesi 5 - Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi 6 - Yapı Denetim Hizmet Bedeli Makbuz 7 - Yapı Denetim Hizmet Sözleşmesi 8 - Yapı Denetim Firması İmza Sirküleri |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Yeni Yapı Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Girmeyen Yapılar İçin) |
1 - Dilekçe 2 - Yapı Sahibi Kimlik ve İkematgahları 3 - Tapu (Güncel) 4 - İmar Durum Belgesi 5 - Plankote 6 - Ölçü Krokisi 7 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için) 8 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari Proje 9 - Belediye Tarafından Onaylanmış Statik Proje ve Hesapları 10 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mekanik Tes. Projesi (Tek bağımsız ve 120 m2'yi geçen yapılar) 11 - Belediye Tarafından Onaylanmış Elektrik- Telekominikasyon Projesi 12 - İlgili Odalardan alınmış Proje ve Fenni Mesuliyet Sicil Durum Belgeleri veya Taahütnameleri 13 - İlgili Odalardan alınmış Proje ve Fenni Mesuliyet Hizmet Sözleşmeleri 14 - Gerekiyorsa Yapı Sahipleri tarafından verilen Vekaletler 15 - Çevre ve Şehircilik Müd.'den Geçici Yapı Müteahhidi Yetki Belgesi (Müteahhitliği yapı sahibi üstlendiğinde) 16 - Ticaret Odasından Oda Sicil Belgesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 17 - Yapı Müteahhidi Vergi Levhası (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 18 - Yapı Müteahhidi İmza Sirküleri (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 19 - Noter onaylı yapı müteahhitlik sözleşmesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 20 - Şantiye şefliği Taahhütnamesi 21 - Şantiye şefliği Sözleşmesi 22 - Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi 23 - Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi 24 - Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik (gerekiyorsa Otopark) Harç Makbuzları 25 - Fenni mesuliyet imza sirküleri 26 - Fenni mesuliyet ikametgah belgleri ( ikametgah Konya olmalıdır) 27 - Fenni mesuliyet büro tescil belgeleri 28 - m2 cetveli 29 - Harç tablosu 30 - Onaylı Zemin etüt raporu 31 - Akustik Rapor veya Proje 32 - EKB ön hesap sonuç raporu |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Resmi Kurumlar için Yeni Yapı Ruhsatı (3194 sayılı Kanunun 26. maddesi gereği) |
1 - Dilekçe 2 - Proje Müellifleri ve Fenni Mesuller Resmi Kurumda Görevli ise İsim Soyisim ve TC Kimlik No'ları 3 - Proje Müellifleri ve Fenni Mesuller Dışardan ise Proje ve Fenni Mesuliyet Sicil Durum Belgeleri veya Taahhütnameleri 4 - Tapu (Güncel) 5 - İmar Durum Belgesi 6 - Plankote 7 - Ölçü Krokisi 8 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için) 9 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari Avan Proje 10- Zemin Etüt Raporu 11 - Müteahhit ile yapılan Sözleşme 12 - Müteahhitlik Yetki Belgesi (Çevre ve Şehircilik Müd.'den) 13 - Müteahhidin Ticaret Odası Kayıt Sureti 14 -Müteahhidin İmza Sirküleri 15 - Müteahhidin Vergi Levhası fotokopisi 16 - Şantiye şefliği Taahhütnamesi 17 - Şantiye şefliği Sözleşmesi 18 - Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi 19 - Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi 20 - M2 cetveli 21 - Harç Tablosu 22 - Kazı dolgu hesabı ve hafriyat taahhütnamesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Yeni Yapı Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Giren Yapılar İçin) |
1 - Dilekçe 2 - Yapı Sahibi Kimlik ve İkematgahları 3 - Tapu (Güncel) 4 - İmar Durum Belgesi 5 - Yol Kotu Tutanağı (Plankote) 6 - Lihkab (Aplikasyon Krokisi) 7 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı (Yapı ruhsatı için) 8 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mimari Proje 9 - Belediye Tarafından Onaylanmış Statik Proje ve Hesapları 10 - Belediye Tarafından Onaylanmış Mekanik Tesisat Projesi 11 - Belediye Tarafından Onaylanmış Elektrik- Telekominikasyon Projesi 12 - Belediye Tarafından Onaylanmış Aplikasyon Projesi 13 - Proje Müelliflik Taahütnameleri 14 - Proje Müelliflik imza sirküleri 15 - Proje Müellifleri büro tescil belgeleri 16 - Gerekiyorsa Yapı Sahipleri tarafından verilen Vekaletler 17 - Plan notu varsa Noterden Yıkım Taahhütnameleri 18 - Bina yüksekliği 51 m'yi aşıyor ise ÇED raporu (ÇED mevzuatına göre gerekli ise) 19 - m2 cetveli (harç hesabına esas) 20 - Proje Kontrol Formları 21 - Zemin Etüd Raporu 22 - Müteahhitlik Yetki Belgesi (Çevre ve Şehircilik Müd.'den) 23 - Müteahhidin Ticaret Odası Kayıt Sureti 24 - Müteahhidin Vergi Levhası 25 - Müteahhidin İmza Sirküleri 26 - Noter onaylı yapı müteahhitlik sözleşmesi (Yapı sahibinin Müteahhitliği üstlenmediğinde) 27 - Şantiye şefliği Taahhütnamesi 28 - Şantiye şefliği Sözleşmesi 29 - Şantiye Şefinin İkametgah Belgesi 30 - Şantiye Şefinin İmza Beyannamesi 31 - Yapı Denetim İzin Belgesi 32 - Yapıya ilişkin bilgi formu (YİBF) 33 - Yapı denetim hizmet sözleşmesi 34 - Yapı denetim taahhütnamesi 35 - Yapı denetim hizmet bedeli makbuzu 36 - Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi 37 - Yapı Denetim Firması İmza Sirküleri 38 - Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik (gerekiyorsa Otopark) Harç Makbuzları 39 - Kazı dolgu hesabı ve hafriyat taahhütnamesi 40 - onaylı yapı aplikasyon projesi 41 - parsel temiz fotoğrafı - Parsel içinde ve dışında kalan yapı varsa ruhsat alınmadan yıkılmalıdır. 42 - Akustik Rapor veya Proje 43 - Asansör avan projesi( asansör varsa) 44 - peyzaj projesi( daire sayısı 75i aşan binalarda, ticari bina, umumi bina, yapı taban alanı dışındaki parsel alanı 5000 m2'yi aşan parsellerde peyzaj projesi istenir. 45 - EKB ön hesap sonuç raporu 46 - Riskli yapının/ yapıların bulunduğu parsellerde gerçek ve özel hukuk tüzel kişilerince uygulamada bulunuluyor ise, yapım işini üstlenen yapı müteahhitince yapı ruhsatı alınmadan önce yapı yaklaşık maliyet bedelinin %10'u kadar teminatın idareye verilmesi mecburdur. 47 - Harç tablosu |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Yenileme, Yeniden, Tadilat Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Girmeyen Yapılar İçin) |
1 - Dilekçe (Tadilatın konusunu maddeler halinde açıklayan) 2 - Tapu (Güncel) 3 - İmar Durum Belgesi (Ruhsat süresi dolmuş ise) 4 - Eski yapı ruhsat(lar)ının fotokopileri 5 - Bir önceki ruhsat Ağustos 2007'den önce alınmış ise Numarataj belgesi 6 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mimari Proje 7 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Statik Proje ve Hesapları 8 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mekanik Tesisat Projesi 9 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Elektrik- Telekominikasyon Projesi 10 - Proje Müelliflik Taahhütnameleri 11 - Fenni Mesuliyet süreleri dolmuş ise Fenni Mesuliyet Taahhütnameleri 12 - Tadilatın ortak mekanlarda yapılması halinde tüm maliklerden Muvafakatname 13 - Tadilatın konusuna göre gerekli Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik, Otopark Harç Makbuzları 14 - Alanlarda değişiklik varsa m2 cetveli 15 - Yapı Müteahhitlik Sözleşmesinin süresi dolmuş ise yeni sözleşme 16 - Gerekiyorsa yapı tetil zaptı |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | Yenileme, Yeniden, Tadilat Ruhsatı (4708 Sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına Giren Yapılar İçin) |
1 - Dilekçe (YDS'ndeki değişikliklerin yapılması talebi dahil) 2 - Tapu (Güncel) 3 - İmar Durum Belgesi 4 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mimari Proje 5 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Statik Proje ve Hesapları 6 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Mekanik Tesisat Projesi 7 - Tadilatın konusuna göre gerekiyorsa Elektrik- Telekominikasyon Projesi 8 - Proje Müelliflik Taahhütnamesi 9 - Alanlarda değişiklik varsa m2 cetveli 10 - Tadilat Proje Kontrol Formları 11 - Alan artışı varsa Noter onaylı yapı müteahhitlik sözleşmesi 12 - Yapı Müteahhitlik Sözleşmesinin süresi dolmuş ise yeni sözleşme 13 - Alan artışı varsa Şantiye şefliği Taahhütnamesi 14 - Yapıya ilişkin bilgi formu (YİBF) 15 - Yapı denetim hizmet sözleşmesi 16 - Yapı denetim taahhütnamesi 17 - İlave Yapı denetim hizmet bedeli makbuzu (Alan atışı varsa) 18 - İlave Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi (Alan atışı varsa) 19 - Tadilatın konusuna göre gerekli Bina inşaat, Hafriyat, Proje Tasdik, Otopark Harç Makbuzları 20 - İlave Damga Vergisi Makbuzu veya Defter Fotokopisi (Alan atışı varsa) 21 - Seviye tespit tutanağı ( Y.D.K. İmzalı) 22 - Seviye için fotoğraf |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
10 | 1 Nolu Hakediş (%0-10) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 1 Nolu Hakediş Raporu (Islak imzalı) 3 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 4 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 5 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 6 - Yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 7 - Damga vergisi makbuzu veya takip defteri (makbuz ise aslı; defter fotokopisi ise yapı denetim tarafından kaşeli ve ıslak imzalı) 8 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 9 - Yapı denetim hizmet sözleşmesi fotokopisi 10 - Yapı Ruhsat Fotokopisi 11 - İşyeri teslim dilekçesi 12 - İşyeri Teslim tutanağı |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
11 | 2 Nolu Hakediş (%10-20) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 2 Nolu Hakediş Raporu (Islak imzalı) 3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli) 4 - İnşaat seviye tespit tutanağı 5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 8 - Varsa müteakip yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 9 - Hakediş para icmal tablosu 10 - Laboratuvar faturası aslı (yibf, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 11 - Temel Kalıp ve donatı kontrol tutanağı 12 - Temel Beton döküm kontrol tutanağı 13 - Temel Beton numune alma tutanağı (her 100 m3 için) 14 - Temel Beton basınç deneyi sonucu (28 günlük) 15 - Demir numunesi alma tutanağı (her 30 tonda ve her sevkiyatta) 16 - Demir numunesi çekme deney raporu (her 30 tonda ve her sevkiyatta) 17 - Statik program demir ve beton metrajı 18 - Temel topraklaması kontrol tutanağı /elk. tesisatı imzalı 19 - Elektrik tesisatçı Ustalık Belgesi 20 - Temel aplikasyon tutanağı 21 - İşyeri teslim tutanağı 22 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 23 - Labarotuvar hakediş talep dilekçesi 24 - Temel topraklama imalat fotoğrafları 25 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
12 | 3 Nolu Hakediş (%20-60) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 3 Nolu Hakediş Raporu (Islak imzalı) 3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli) 4 - İnşaat seviye tespit tutanağı 5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 8 - Varsa müteakip yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 9 - Hakediş para icmal tablosu 10 - Laboratuvar faturası aslı (yibf, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 11 - Kalıp ve donatı kontrol tutanağı 12 - Beton döküm kontrol tutanağı 13 - Beton numune alma tutanağı (her 100 m3 için) 14 - Beton basınç deneyi sonucu (28 günlük) 15 - Demir numunesi alma tutanağı (her 30 tonda ve her sevkiyatta) 16 - Demir numunesi çekme deney raporu (her 30 tonda ve her sevkiyatta) 17 - Statik program demir ve beton metrajı 18 - Taşıyıcı sistem yığma ise her kat için 1 adet tuğla basınç deneyi raporu 19 - Taşıyıcı sistem çelik veya prefabrik ise imalat ve montaj tutanakları 20 - Subasman tutanağı, (Selçuklu Belediyesi dosyalarında bunun yerine zemin aplikasyon vizesi yapılmış ruhsat fotokopisi olacaktır) 21 - 2012 ruhsatlı yapılarda kalıbcı ve demirci taşeronu imzalı yapı imalat tutanağı 22 - Kalıpcı ustalık belgesi fotokopisi, demirci ustalık belgesi fotokopisi 23 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 24 - Labarotuvar hakediş talep dilekçesi 25 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
13 | 4 Nolu Hakediş (%60-80) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 4 Nolu Hakediş Raporu 3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli) 4 - İnşaat seviye tespit tutanağı 5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 8 - Varsa müteakip yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 9 - Hakediş para icmal tablosu 10 - Her kat için dış duvar, iç duvar, baca kontrol tutanağı (taş.sis.yığma ise tutanaklarda denetçi inşaat mühendisinin de imzası olacak) 11 - Su yalıtım kontrol tutanağı (çatı ve bodrum) 12 - Temiz su tesisatı hidrolik basınç testi kontrol tutanağı 13 - Pis su tesisatı sızdırmazlık testi kontrol tutanağı 14 - Varsa yangın tesisatı test ve kontrol tutanağı 15 - Yapının sıvaya hazır hale geldiğini belirten tutanak (Sıvaya hazır tutanağı bütün denetçilerin imzaladığı tutanak) 16 - Çatı Örtüsü ve Konstrüksiyon Kontrol Tutanağı 17 - Hakediş seviyesini ve detayları gösteren fotoğraflar (firma kaşeli ve uygulama denetçisi imzalı) 18 - Elektrik tesisatı duvar boruları kontrol tutanağı 19 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 20 - Duvarcı ustalık belgesi 21 - Dış cephe iş iskelesi imalat kontrol tutanağı 22 - Denetçi vizeli ruhsat fotokopisi 23 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
14 | 5 Nolu Hakediş (%80-95) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 5 Nolu Hakediş Raporu 3 - İnşaat seviye fotoğrafları (renkli) 4 - İnşaat seviye tespit tutanağı 5 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 6 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 7 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 8 - Hakediş para icmal tablosu 9 - Elektrik kablo çekimi, tali pano ve ana pano kontrol tutanağı 10 - Elektrik montaj kontrol tutanağı 11 - Mekanik tesisat montaj kontrol tutanağı 12 - Varsa asansör kontrol tutanağı (ustalık belgesi fotokopisi) 13 - Isı yalıtım tutanağı 14 - İnşaatta kullanılan malzemelerin listesinin bulunduğu tutanak (her mühendis kendi alanında kullanılan malzemelerin ana kalemlerin listesini forma yazıp imzalayacak) 15 - Varsa yapı sığınak raporu 16 - İskan taahhütnamesinin fotokopisi (aslı iskan birimine verilecek) 17 - Ruhsat arkası vizeleri yapılacak. (yapı den. firması yetkilisin Kaşesi, imzası (yetki belgesi gösterilecek) Vizeli ruhsat fotokopisi hak ediş dosyasına takılacak) 18 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 19 - İmalat tutanağı ve Ustalık belgeleri 20 - Elektrik tesisat kontrol tutanağı 21 - Mekanik tesisat kontrol tutanağı 22 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
15 | 6 Nolu Hakediş (%95-100) |
1 - Hakediş talep dilekçesi 2 - 6 Nolu Hakediş Raporu 3 - Güncel YİBF belgesi (dilekçenin belediyeye giriş tarihinde 15 günü geçmemiş olmalı) 4 - Yapı Denetim Firması Personel bildirgesi 5 - Hakediş bedeli kadar fatura (yibf, pafta, ada, parsel mal sahibi ismi yazılacak) 6 - Hakediş para icmal tablosu 7 - Varsa müteakip Yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf, ada, parsel, mal sahibi ismi yazılacak) 8 - İş Bitirme Tutanağı (3 nüsha) 9 - Yapı denetim sertifikası 10 - YDK banka iban numarası (banka hesap numarası değişmiş ise) 11 - Yapı denetim hesabına yatan hizmet bedelinin banka makbuzu aslı (yibf,pafta,ada,mal sahibi ismi yazılacak) 12 - Varsa damga vergisi ödeme makbuzları |
5 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
16 | Yapı Kullanma İzin Belgesi (4708 sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına girmeyen yapılar) |
1 - Dilekçe 2 - Beş yılı geçmemiş ve vizeleri yapılmış Yapı Ruhsatı aslı 3 - Fenni Mesullerce hazırlanmış Teknik Raporlar 4 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı 5 - İnşaat Kontrol Tespit Tutanağı 6 - Vergi Dairesi tarafından düzenlenmiş Tapu Harcının ödendiğini gösterir belge 7 - S.G. Kurumundan alınan İnşaatın Prim Borcu olmadığına dair Yazının aslı 8 - Bina ve çevre temizlik kayıtlarının yapıldığını gösterir belge (Emlak Servisi) 9 - İskan Harcı ve Çöp Bidonu Ücretini Yatırılması 10 - Enerji Kimlik Belgesi (01.01.2011 tarihinden sonra yeni yapı ruhsatlı binalar için) 11 - Asansör bulunan binalardan Asansör Tescil Belgesi 12 - Onaylı Yapı Aplikasyon Projesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
17 | Yapı Kullanma İzin Belgesi (4708 sayılı Yapı Denetim Kanunu Kapsamına giren yapılar) |
1 - Dilekçe 2 - İş Bitirme Tutanağı (3 nüsha) 3 - Yapı Ruhsatı (Yapı Denetim Firması tarafından Vize onaylı) 4 - Konya Büyükşehir Belediyesinden alınmış Numarataj evrağı 5 - Enerji Kimlik Belgesi (Düzenleyenin yetki belge fotokopisi) 6 - Teknik Uygunluk Raporu 7 - İskan Harcı ve Çöp Bidonu Ücretini Yatırılması 8 - Asansör bulunan binalardan Asansör Tescil Belgesi 9 - Kanal Bağlantı Tutanağı (KOSKİ) 10 - Bina Vaziyet Planı (Uygun aplike edildiğine dair) 11 - Bağımsız Bölüm Planı 12 - Bina Cephe Fotoğrafları 13 - Vergi Dairesi tarafından düzenlenmiş Tapu Harcının ödendiğini gösterir Belge 14 - S.G. Kurumundan alınan İnşaatın Prim Borcu olmadığına dair Yazının aslı 15 - Bina beyan kayıtlarının yapıldığını gösterir belge (Emlak Servisi) 16 - 800 m2 geçen binalarda Telekom Uygunluk Belgesi (her iki durumda gerekli) |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | İş Başvurusu |
1 - Dilekçe |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Üniversite ve Lise Öğrencilerine Yönelik Staj Başvurusu |
1 - Öğrencinin Dilekçesi 2 - Başvuru Formu 3 - Okul "Staj Zorunluluk Belgesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Hizmet Belgesi Talebi |
1 - Dilekçe |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Açıktan Atama |
1 - Dilekçe 2 - Diploma Fotokopisi 3 - 4 Adet Fotoğraf 4 - Nüfus Cüzdanı Fotokopisi 5 - Sağlık Raporu 6 - Aile Yardım Bildirimi (Evli olanlar için) 7 - Adli Sicil kaydı 8 - Mal Bildirimi 9 - Erkekler İçin Terhis Belgesi (Askerlik Yapmış ise) 10 - Personel özlük bilgileri formu |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Nakil |
1 - Dilekçe |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | KPSS Puanına Göre ÖSYM'ce Yerleştirilen Memur Adaylarının Yapacağı İşlemler |
1 - Diploma Fotokopisi 2 - Sınav Sonuç Belgesi |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Pasaport İşlemleri |
1 - Dilekçe |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
İŞLETME VE İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Sosyal Tesisler ve Yüzme Havuzları Kayıt |
1 - Nüfus cüzdanı fotokopisi 2 - 2 adet fotoğraf 3 - Üye kayıt formu 4 - Sağlık beyanı |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Nikah Salonu Kiralama |
1 - Salonu kiralayacak kişinin İsmi ve sicil nosu |
5 Dakika (Sicil Nosu varsa) |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Emekli Lokalleri Hizmeti |
1 - Emekli olduğunu belirten belge |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Konya Tropikal Kelebek Bahçesinin Gezdirilmesi |
1 - Gişeden giriş biletinin alınması |
15 Dakika (Gişeden bileti aldıktan sonra) |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
KENT TARİHİ VE TANITIMI MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Hizmet Alımı, Mal Alımı ve Yapım İşleri (Hakediş, Geçici ve Kesin Kabul Dilekçeleri) |
1 - Dilekçe |
30 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Vatandaş Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Muhtarlık Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Kurum İçi Talepler |
1 - Dilekçe-Mail |
5 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Kurum Dışı Talepler |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
6 | Yüklenicinin Muhtelif Talepleri |
1 - Dilekçe-Mail |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
KENTSEL TASARIM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu Kapsamındaki Yapım İşleri (Hak ediş, Geçici ve Kesin Kabul Dilekçeleri) |
1 - Dilekçe |
30 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Kütüphane Üyeliği |
1 - Nüfus Cüzdanı |
10 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Kültürel Yayın Edinme Talebi |
1 - Müracaat Formu, Dekont |
10 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Kütüphaneden Ödünç Kitap Alışverişi |
1 - Müracaat Formu, Kütüphane Üyelik Kartı |
10 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | İş Bitirme Belgesi Talep |
1 - Müracaat Formu 2 - Dekont |
30 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Emlak Vergisi Beyanı |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - T.C.Kimlik Numarası 3 - Tüzel kişiler için Vergi Levhası Fotokopisi 4 - İskan Ruhsatı (Varsa) 5 - Emlak Vergisi Bildirim Formu 6 - Kişinin Vefat Etmesi Durumunda Veraset İlamı |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Çevre Temizlik Vergisi Beyanı |
1 - T.C.Kimlik Numarası 2 - Ç.T.V. Bildirim Formu |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | İlan Reklam Vergisi Beyanı |
1 - T.C.Kimlik Numarası 2 - İ.R.V. Bildirim Formu |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Eğlence Vergisi Beyanı |
1 - T.C.Kimlik Numarası 2 - Vergi Levhası Fotokopisi 3 - Kira Kontratı / Sözleşme 4 - Eğlence Vergisi Bildirim Formu 5 - Dilekçe (Yapılan İşe Göre) |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Emlak Rayiç Değeri - Borcu Yoktur Belgesi |
1 - Tapu Fotokopisi 2 - T.C.Kimlik Numarası |
2 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Kiralama Başvurusu |
1 - Dilekçe 2 - Kimlik Fotokopisi ve Nüfus Kayıt Örneği 3 - İkametgah Belgesi 4 - Tebligat için Adres Beyanı 5 - İlgili Oda Kaydı 6 - Geçici Teminat Mektubu 7 - Belediyemizden Borcu Yoktur Yazısı 8 - İmza Sirküsü ve Beyanı |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Kiralama İşlemi |
1 - Kesin Teminat Mektubu 2 - Kira Kontratı Noter Onaylı 3 - Kira Tahakkuk ve Tahsilatı |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Kiralama Devir İşlemi |
1 - Devir Eden ve Devir Alan Dilekçesi 2 - Kira Kontratı Noter Onaylı 3 - Kesin Teminat Mektubu 4 - Kira Tahakkuk ve Tahsilatı |
15 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | Teminat İadesi |
1 - İlgili Birim Yazısı 2 - Kişi ise Kimlik Fotokopisi 3 - Kurum ise Vekalet, Vekili, İmza Sirküsü, Kimlik Fotokopisi, Kaşe 4 - Banka İban Numarası |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
10 | Para İadesi |
1 - İlgili Birim Yazısı 2 - Makbuzun Aslı 3 - Kişi ise Kimlik Fotokopisi 4 - Kurum ise Vekalet, Vekili, İmza Sirküsü, Kimlik Fotokopisi, Kaşe 5 - Banka İban Numarası |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
11 | Firma / Ödeme Hak ediş |
1 - İlgili Birim Ödeme Emri Belgesi 2 - Şirket ise Yetki Belgesi 3 - İmza Sirküsü 4 - Kimlik Fotokopisi Yetkili Kişinin 5 - Vergi Dairesi ve S.G.K.dan Borcu Yoktur Yazıları 6 - Firma Kaşesi 7 - Banka İban Numarası |
15 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
12 | Vezne Tahsilat İşlemleri |
1 - T.C. Kimlik Numarası - Mükellef Sicil Numarası |
2 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Muhtarlık İşlemleri |
1 - Dilekçe, Telefon, Mail, MBS (Muhtarlık Bilgi Sistemi) |
15 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Şikayet, İstek ve Taleplerin Değerlendirilmesi |
1 - Sözlü ve Yazılı Başvuru (İletişim, Kimlik Bilgileri ve Başvuru Konusu İstenmektedir) |
1 Hafta (Gelen Talepler ilgili birimlere yönlendirilir ve sonucu başvuru sahibine bildirilir) |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Başkana Mesaj Formu ve Mail Yoluyla Gelen Şikayet, İstek ve Taleplerin Değerlendirilmesi |
1 - Başkana Mesaj Formu veya Mail Yoluyla Başvuru (İletişim, Kimlik Bilgileri ve Başvuru Konusu İstenmektedir) |
1 Hafta (Gelen Talepler ilgili birimlere yönlendirilir ve sonucu başvuru sahibine bildirilir) |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu Kapsamında Yapılan Müracaatlar |
1 - Yazılı Başvuru (Başvuru sahibinin adı ve soyadı, imzası, oturma yeri veya iş adresini içeren dilekçeyle; tüzel kişiler tarafından yapılacak başvurularda ise tüzel kişinin unvanı ve adresi ile yetkili kişinin imzasını ve yetki belgesini içeren dilekçeyle yapılır.) |
15 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Randevu Talepleri |
1 - İletişim ve Kimlik Bilgileri 2 - Randevu Konusu (Başvurular sekreterya tarafından alınır, talep eden kişilerin kimlik ve iletişim bilgileri ve randevu konusu istenir) |
15 Gün (Haftalık ve Aylık Programlar Doğrultusunda Tamamlanır) |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Evlendirme (Nikah) İşlemleri (T.C. Vatandaşları İçin) |
1 - 5’er adet vesikalık fotoğraf 2 - Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (1'er adet) 3 - Aile Hekiminden Sağlık Raporları 4 - Evlenme Ehliyet Belgesi (Belediyemizden Temin edilecektir) 5 - Evlenme Beyannamesi (Belediyemizden Temin edilecektir) 6 - Evlenme İzin Belgesi (Şehir Dışından Gelenler İçin) 7 - Aile Cüzdanı Ücreti |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Evlendirme (Nikah) İşlemleri (Yabancı Uyruklu Kişiler İçin) |
1 - 5’er adet vesikalık fotoğraf 2 - Nüfus Cüzdanı Fotokopisi (1'er adet) 3 - Aile Hekiminden Sağlık Raporları 4 - Evlenme Ehliyet (Bekarlık) Belgesi (Noter onaylı Türkçe tercümesi) 5 - Doğum Belgesi (Noter onaylı Türkçe tercümesi) 6 - Pasaport (Noter onaylı Türkçe tercümesi) 7 - Evlenme Beyannamesi (Belediyemizden Temin edilecektir) 8 - Evlenme İzin Belgesi (Şehir Dışından Gelenler İçin) 9 - Aile Cüzdanı Ücreti |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Evlenme İzin Belgesi |
1 - Başvuru (Nikah İşlemleri İçin gerekli belgelerin eksiksiz teslim edilmiş olması gerekir.) |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Kent parkları, Mahalle parkları, çocuk bahçeleri, spor alanları planlaması (yıllık faaliyet programı dahilinde) |
1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş) |
45 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Zirai ve bitkisel ilaçlama |
1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş) |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Cami , Okul ve Resmi kurum çevre düzenleme ve bakım talebi |
1 - Dilekçe veya resmi yazı |
45 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Ağaçlandırma faaliyetleri (İlkbahar ve sonbahar dönemleri) |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
60 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Ağaç budaması ve kesim talebi (Sonbahar - kış) |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
45 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Gübreleme talebi ( Sonbahar - kış) |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Marangozhane Kent Mobilyaları talebi |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
7 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
8 | Park bakım talebi(Sulama, çim biçimi, yabancı ot temizliği ve genel temizlik vb.) |
1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş) |
45 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
9 | Muhtelif istek ve şikayet |
1 - Dilekçe, beyaz masa veya resmi yazı |
30 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
PLAN VE PROJE MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | İmar Durum Belgesi (Çap) |
1 - Dilekçe, Beyaz masa ( Adres ve telefon belirtilmiş) 2 - Tapu Fotokopisi 3 - Harç Makbuzu |
2 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Uygulama İmar Planı ve Değişikliği |
1 - Dilekçe 2 - Talep Sahibinin İmza Beyannamesi 3 - İmar Durum Belgesi 4 - Tapu Fotokopisi ve Güncel Tapu Kaydı 5 - İmar Planı Mevcut Durumu 6 - İmar Planı Değişikliği ve Açıklama Raporu 7 - Halihazır Harita 8 - Fotoğraflar ve Uydu Fotoğrafı 9 - Kurum Görüşleri 10 - A Grubu Şehir Plancısı Yeterlilik Karnesi ve İmza Beyannamesi |
100 Gün | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | İmar Durumu Sorgulama |
1 - Tapu Fotokopisi |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Taşınmaza Ait Bilgi Belge Talebi |
1 - Tapu Fotokopisi |
10 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
RUHSAT VE DENETİM MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Sıhhi Müessese Ruhsatı |
1 - Başvuru Beyan Formu (Belediyemizden temin edilecektir) 2 - Vergi levhası (Şube ise yoklama tutanağı) 3 - İtfaiye Raporu (Büyükşehir Bld.İtfaiye Daire Başkanlığından) 4 - TSE’li 6 Kg'lık Yangın Tüpü faturası 5 - Oda Kayıt Belgesi 6 - Sicil Tasdiknamesi 7 - Şirketlerden İmza Sirküsü 8 - Ustalık Belgesi 9 - Kira Kontratı 10 - Tapu Fotokopisi 11 - Yapı Kullanma İzin belgesi 12 - Taşınmaz Yetki Belgesi 13 - Adres Tespit Yazısı (Büyükşehir Belediyesinden) 14 - Çevre Temizlik Makbuzu (Belediyemizden) 15 - Yiyecek hazırlama ve pişirme yapan yerlerden İlaçlama Belgesi 16 - Ukome Görüşü (Büyükşehir Bld. ile resmi yazışma) 17 - Sulu filtre Faturası(Fırın faaliyetinde bulunanlardan) 18 - Farklı Kuruma Bağlı olan yerlerden alınacak izin belgesi 19 - Tabela İzin Belgesi (Belediyemizden) 20 - Ruhsat Harcının yatırılması NOT: Faaliyetin niteliğine göre gerekli belge var ise ayrıca istenecektir. |
Gün içinde |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Gayri Sıhhi Müesseseler (2. ve 3. Sınıflar) |
1 - Başvuru Beyan Formu (Belediyemizden temin edilecektir) 2 - Vergi levhası (Şube ise yoklama tutanağı) 3 - İtfaiye Raporu (Büyükşehir Bld.İtfaiye Daire Başkanlığından) 4 - TSE’li 6 Kg'lık Yangın Tüpü faturası 5 - Oda Kayıt Belgesi 6 - Sicil Tasdiknamesi 7 - Şirketlerden İmza Sirküsü 8 - Ustalık Belgesi 9 - Kira Kontratı 10 - Tapu Fotokopisi 11 - Yapı Kullanma İzin belgesi 12 - Adres Tespit Yazısı (Büyükşehir Belediyesinden) 13 - Çevre Temizlik Makbuzu (Belediyemizden) 14 - Tabela İzin Belgesi (Belediyemizden) 15 - Yiyecek hazırlama ve pişirme yapan yerlerden İlaçlama Belgesi 16 - Sulu filtre Faturası(Fırın faaliyetinde bulunanlardan) 17 - Ukome Görüşü (Büyükşehir Bld. ile resmi yazışma) 18 - Çevre izni (İl Çevre Müdürlüğü'nden) 19 - Çed Raporu (İl Çevre Müdürlüğü'nden) 20 - Kapasite raporu 21 - Tehlikeli Madde Mali Sorumluluk Sigortası 22 - Farklı Kuruma Bağlı olan yerlerden alınacak izin belgesi 23 - İmar Mevzuatı açısından gerekli araştırma 24 - Sorumlu Müdür Sözleşmesi 25 - Ruhsat Harcının yatırılması NOT: Faaliyetin niteliğine göre gerekli belge var ise ayrıca istenecektir. |
Yasal süre 5 İş günü olup imar araştırması ve ön incelemeden sonra evraklarda eksiklik yok İse ayni gün içerisinde verilmektedir. | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Umuma Açık İstirahat ve Eğlence Yerleri |
1 - Başvuru Beyan Formu (Belediyemizden temin edilecektir) 2 - Vergi levhası (Şube ise yoklama tutanağı) 3 - İtfaiye Raporu (Büyükşehir Bld.İtfaiye Daire Başkanlığından) 4 - TSE’li 6 Kg'lık Yangın Tüpü faturası 5 - Oda Kayıt Belgesi 6 - Sicil Tasdiknamesi 7 - Şirketlerden İmza Sirküsü ve Mesul Md. Sözleşmesi 8 - Ustalık Belgesi 9 - Bilgisayar İşletmen Sertifikası 10 - Kira Kontratı 11 - Tapu Fotokopisi 12 - Yapı Kullanma İzin belgesi 13 - Adres Tespit Yazısı (Büyükşehir Belediyesinden) 14 - Çevre Temizlik Makbuzu (Belediyemizden) 15 - Yiyecek hazırlama ve pişirme yapan yerlerden İlaçlama Belgesi 16 -Yönetim Planı 17 - Kat malikleri Muaffakatı 18 - Adli sicil raporu 19 - Kimlik Fotokopisi 20 - İmar Mevzuatı açısından gerekli araştırma 21 - Kolluk kuvveti ile resmi yazışma 22 - Mesafe Uygunluğunun tespiti 23 - Ukome Görüşü (Büyükşehir Bld. ile resmi yazışma) 24 - Tabela İzin Belgesi (Belediyemizden) 25 - Ruhsat Harcının yatırılması NOT: Faaliyetin niteliğine göre gerekli belge var ise ayrıca istenecektir. |
Yasal süre 1 ay olup resmi yazişmalar ve tüm evraklar 30 gün İçİnde eksiksiz tamamlandıktan sonra aynı gün içinde işlem yapılmaktadır. | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | Canlı Müzik İzini |
1 - Dilekçe 2 - İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Fotokopisi 3 - Gürültü Ölçüm Raporu (Alınan rapor, Belediyemizde ki yetkili Çevre Mühendisince onaylanacaktır) 4 - Canlı Müzik İzin Harcı |
Gün içinde | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | Ölçü Ayar İşleri |
1 - Başvuru Beyan Formu 2 - Ölçü Aletleri Muayene Harcı |
Randevu Günü | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Tütün ve Alkol Piyasası Düzenleme Kurumu İzni, Ön Araştırma Onayı (TAPDK İzni) |
1 - Dilekçe ve harcın yatırılması 2 - Kolluk kuvvetiyle resmi yazışma 3 - Mesafe Uygunluğunun tespiti |
Resmi yazışma ve mesafe ölçümü tamamlanması ile aynı gün içerisinde işlem yapılmaktadır. | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Nargile Uygunluk Yazısı |
1 - Dilekçe ve harcın yatırılması 2 - Mesafe Uygunluğunun tespiti 3 - Kat malikleri Muaffakatı veya İmar Müdürlüğünden Estetik Kurulu Kararı 4 - Kira kontratı |
Gün içinde | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
SAĞLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Poliklinik Hizmetleri |
1 - TC No |
1 Saat |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Açık Alan İlaçlama |
1 - Dilekçe,Telefon veya e-posta |
1 Hafta |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Başıboş hayvan işlemleri |
1 - Dilekçe,Telefon veya e-posta |
3 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Köpek,kedi vb. Isırık Vakaları |
1 - Sağlık kuruluşu veya Emniyet yazısı |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
SIFIR ATIK MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Dış Mekan Sıfır Atık Toplama Materyali Talebi |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
3 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | İç Mekan Sıfır Atık Toplama Materyali Talebi |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
3 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Ambalaj Atıklarının Alınması |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
2 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Sıfır Atık Hizmeti (Atık Elektrikli ve Elektronik Ev Eşyaları) |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
2 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Sıfır Atık Hizmeti(Tekstil Atıkları) |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
2 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
6 | Sıfır Atık Hizmeti(Atık Pil) |
1 - Telefon veya Mail 2 - Dilekçe |
2 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Evde Yaşlı Bakım |
1 - Başvuru Formu |
1 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Sosyal Destek Kartı |
1 - Başvuru Formu |
15 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Engelli Aracı |
1 - Telefonla Randevu |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
4 | Kanserli Hasta Aracı |
1 - Telefonla Randevu |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
5 | Hasta Nakil Ambulansı |
1 - Telefonla Randevu |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
6 | Umut Evi |
1 - Telefonla Randevu |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
7 | Asker Aile Maaşı |
1 - Başvuru Formu |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
8 | Akülü Engelli Aracı Bakım ve Onarımı |
1 - Başvuru Formu |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
9 | Eşya Yardımı |
1 - Başvuru Formu |
1 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
10 | Çölyak Hastaları Glütensiz Gıda Yardımı |
1 - Başvuru Formu 2 - Rapor |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
11 | Kira yardımı |
1 - Başvuru Formu |
1 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
12 | Süt Yardımı |
1 - Başvuru Formu |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
13 | Taziye Çadırı |
1 - Telefonla Randevu |
1 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
14 | Engelli Öğrenci Servisi Hizmeti |
1 - Başvuru Formu 2 - Rapor |
10 Gün |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
SPOR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Spor Okulu |
1 - İnternetten Ön kayıt Yapılması 2 - Uluslararası Spor Salonunda Kesin Kayıt Yapılması (Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, Fotoğraf) |
15 Dakika |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
TESİSLER MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Müdürlüğümüz Sorumluluğunda Bulunan Halkın Müşterek Kullandığı Alanların Bakım ve Onarımları |
1 - Dilekçe, e-posta |
3 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
2 | Dernek, Birlik, Kurum, Kuruluş vb. Bakım ve Onarımları |
1 - Dilekçe, e-posta |
6 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
3 | Park Aydınlatması (İhale ile Komple ışıklandırma) |
1 - Dilekçe, e-posta |
6 Ay |
||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
YAPI KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Ruhsat ve Eklerine Aykırı İmalatlarla İlgili Şikayetler (3194 Sayılı İmar Kanunu’nun 32. Maddesi) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - Dilekçe ve Ekleri |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Kaçak Yapılarla İlgili Şikayetler(3194 Sayılı İmar Kanunu’nun 32. Maddesi) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - E-Posta 3 - Dilekçe ve Ekleri |
2 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | Kaçak Yapılarla İlgili Şikayetler(775 Sayılı Gecekondu Kanunu’nun 18. Maddesi) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - E-Posta 3 - Dilekçe ve Ekleri |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
4 | İnşaat, Tamirat ve Bahçe Tanzimi İle İlgili Tedbirler ve Mükellefiyetlerle İlgili Şikayetler(3194 Sayılı İmar Kanunu’nun 34. Maddesi) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - E-Posta 3 - Dilekçe ve Ekleri |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
5 | 6306 Sayılı Yasa Kapsamındaki İş ve İşlemler(6306 Sayılı Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - Dilekçe ve Ekleri |
4 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
6 | Kaçak Yapı Yıkım Programı ile İlgili İşlemler(3194 Sayılı İmar Kanunu’nun 32-34. Maddeleri, 775 Sayılı Gecekondu Kanunu’nun 18. Maddesi,6306 Sayılı Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - Dilekçe ve Ekleri |
4 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
7 | Yapı Kayıt Belgesi ile ilgili işlemler(3194 Sayılı İmar Kanunu’nun geçici 16. maddesi uyarınca Yapı Kayıt Belgesi verilmesine ilişkin usül ve esaslar) |
1 - Konuya İlişkin Sunulacak Resmi Yazı 2 - Dilekçe ve Ekleri |
1 Ay | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Meclis-Encümen ve Komisyon Kararı Talebi |
1 - Dilekçe 2 - Dekont |
30 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
SIRA NO | VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) | ||||||||||||||||||||||||||||
1 | Vatandaştan Telefonla Gelen İstek ve Şikayetler |
1 - Şikayetçi Adı Soyadı 2 - Şikayetçi Telefonu 3 - Şikayetçi Adresi 4 - Şikayet edilen Adres 5 - Şikayet edilen konu |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
2 | Vatandaştan Gelen Şikayet Dilekçeli Müracaatlarda |
1 - Dilekçe (Adı, Soyadı, T.C. Kimlik Nosu, Adresi, Telefon Nosu Olmalı) |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | İlçemizde kurulan semt pazarlarında pazarcı esnafından istenilen belgeler |
1 - Dilekçe (Adı, Soyadı, T.C. Kimlik Nosu, Adresi, Telefon Nosu Olmalı) 2 - Nüfus Cüzdanı fotokopisi 3 - Adrese Dayalı Nüfus kayıt örneği 4 - Bulaşıcı hastalık olmadığına dair sağlık raporu 5 - İlgili meslek kuruluşundan üyeliğini gösteren belge 6 - Vergi mükellefi olduğuna dair belge |
5 Dakika | ||||||||||||||||||||||||||||
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|